Digitalno bankarstvo

Kako se mogu prijaviti za vašu aplikaciju za mobilno bankarstvo?

Korak 1- u nağoj najbližoj poslovnici zaključite ugovor o usluzi mobilnog bankarstva
Korak 2- preuzmite mobilnu aplikaciju ZiraatBank BH Mobile sa platforme za preuzimanje (Google Play Store/AppGallery/Huawei AppGallery)
Korak 3 – aktivirajte mobilnu aplikaciju unosom autentifikacijskih ključeva koji će Vam biti proslijeđeni mail-om i SMS kanalom.

Zaboravili ste PIN (ZiraatBank BH Mobile)?

U slučaju da ste zaboravili PIN kojim se logujete na mobilnu aplikaciju potrebno je da kontaktirate našu podršku na
brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH.

Deaktivarali ste mobilnu aplikaciju?

U slučaju da ste deaktivirali mobilnu aplikaciju potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH.

Blokirali ste PIN (ZiraatBank BH Mobile)?

U slučaju da ste blokirali PIN na mobilnoj aplikaciji potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu

Da li mogu i kako promijeniti lozinku na mobilnom bankarstvu?

Na Profilu, unutar same mobilne aplikacije, postoji opcija promjene PIN-a. Opcija promjena PIN-a omogućuje promjenu Vašeg PIN-a koji ste definirali prilikom aktivacije usluge. Za promjenu PIN-a trebate upisati tačan postojeći PIN. U slučaju krivog unosa postojećeg PIN-a (nakon 3 pokušaja) blokirate uslugu mobilnog bankarstva. Unosom ispravnog postojećeg PIN-a, te unosom novog PIN-a i potvrde istog, vrši se promjena PIN-a. O statusu izvršenja promjene prikazuje se odgovarajuća poruka. Ukoliko je PIN uspješno promijenjen Vaš novi PIN unosite prilikom sljedeće prijave

Gdje mogu da pronadjem detaljnije uputstvo za korištenje mobilne aplikacije ZiraatBank BH Mobile?

Korisničko uputstvo za mobilnu aplikaciju nalazi se na web stranici. https://www.ziraatbank.ba/Documents/Category/ZFG_BOSNA_korisnicko-uputstvo-za-mobilno-bankarstvopdf_879.pdf

Kako mogu dobiti novi aktivacijski kod za Mobilno bankarstvo?

U slučaju da su Vam potrebni novi aktivacijski kodovi potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH. .

Kako se mogu prijaviti za internet bankarstvo ZiraatBank BH E-Bank?

Korak 1- u najbližoj poslovnici zaključite ugovor o usluzi internet bankarstva
Korak 2- preuzmite mobilnu aplikaciju ZiraatBank BH Mobile sa platforme za preuzimanje (Google Play Store/AppGallery/Huawei AppGallery)
Korak 3 – aktivirajte mToken unosom autentifikacijskih ključeva koji će Vam biti proslijeđeni mail-om i SMS kanalom
Korak 4 – kredencijalima proizvedenim na mToken-u prijavljujete se na web stranici Banke
www.ziraatbank.ba
https://ebanking.ziraatbank.ba/#/auth/login

Zaboravili ste PIN (ZiraatBank BH E-Bank)?

U slučaju da ste zaboravili PIN kojim se logujete na mToken potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH.

Deaktivarali ste mToken?

U slučaju da ste deaktivirali mToken potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH.

Blokirali ste PIN (ZiraatBank BH E-Bank)?

U slučaju da ste blokirali PIN na mTokenu potrebno je da kontaktirate našu podršku na brojeve telefona 033/955- 015 navedene u Pozivnom centru ili posjetite najbližu poslovnicu ZiraatBank BH.

Da li mogu i kako promijeniti lozinku na internet bankarstvu?

Nakon logovanja u mToken na Profilu klijenta (u desnom uglu) postoji opcija promjene PIN-a. Opcija promjena PIN-a omogućuje promjenu Vašeg PIN-a koji ste definirali prilikom aktivacije usluge. Za promjenu PIN-a trebate upisati tačan postojeći PIN. U slučaju krivog unosa postojećeg PIN-a (nakon 3 pokušaja) blokirate uslugu mobilnog bankarstva. Unosom ispravnog postojećeg PIN-a, te unosom novog PIN-a i potvrde istog, vrši se promjena PIN-a. O statusu izvršenja promjene prikazuje se odgovarajuća poruka. Ukoliko je PIN uspješno promijenjen Vaš novi PIN unosite prilikom sljedeće prijave.

Kako da se logujem (ZiraatBank BH E-Bank)?

Nakon prijave u mToken (unosom kreiranog PIN-a) prikazat će se ekran sa serijskim brojem u formatu Mxxxxxxxx, te OTP koji ima vrijeme trajanja od 90 sec. Prikazane podatke je potrebno unijeti na stranici za prijavu u internet bankarstvo Kada OTP istekne u mToken aplikaciji se prikaže XXXX XXXX te je potrebno klikom na pokrenuti generisanje novog OTPa. Za generisanje novog OTPa potrebna je ponovna autorizacija PIN-om. Kredencijalima proizvedenim na mToken-u prijavljujete se na web stranici Banke 

www.ziraatbank.ba
https://ebanking.ziraatbank.ba/#/auth/login

Imam tehničke probleme kao što su nemogućnost pristupa internet/mobilnom bankarstvu, greška u aplikaciji, šta da radim?

U slučaju da imate tehničkih problema u radu sa aplikacijom kontaktirajte našu podršku na brojeve telefona 033/955-015 navedene u Pozivnom centru.

Gdje mogu pronaći upute za korištenje ZiraatBank BH E-Bank?

Korisničko uputstvo za internet bankarstvo nalazi se na web stranici. https://www.ziraatbank.ba/Documents/Category/ZFG_BOSNA_korisnicko-uputstvo-pdf_569.pdf

 

Ukoliko niste pronašli rješenje na našoj web stranici, možete nas kontaktirati.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?
Možete nas kontaktirati.