Depozit

Koji su uslovi za otvaranje štednog računa?

Depozitni račun mogu otvoriti svi punoljetni klijenti fizička lica sa prebivalištem na teritoriji na kojoj posluje Banka. Da biste otvorili štedni račun, možete se obratiti našim poslovnicama sa kopijom vaše lične karte i kopijom CIPS prebivališta.

Kako mogu saznati informacije o vašim tekućim kamatnim stopama?

Informacije o našim trenutnim kamatnim stopama na depozite možete saznati na našoj web stranici http://www.ziraatbank.ba ili u najbližoj poslovnici naše Banke.

Kako otvoriti račun za maloljetnike?

Maloljetnici mlađi od 18 godina mogu otvoriti račun na svoje ime u prisustvu zakonskog zastupnika. U ovom slučaju, dok je vlasnik računa maloljetan; transakcije, prava i obaveze zavise od zastupnika. Zastupnik može biti:
- roditelj,
- staratelj
- ustanova starateljstva
ve ugovore i ostala dokumenta potpisuje zastupnik. Ako maloljetno lice starije od 15 godina ima zaključen Ugovor o radu sa poslodavcem, može sam zaključiti ugovor o otvaranju računa uz predočenje Ugovora o radu i dokumenata na osnovu kojih će se izvršiti njegova identifikacija, a kako bi mogao koristiti zarađeni iznos od poslova navedenih u ugovoru.
Dokumenti potrebni za otvaranje računa;
Za zakonskog zastupnika (roditelji): važeća identifikacijska isprava, kopija prijave o mjestu prebivališta (CIPS).
Za skrbnika: rješenje centra za socijalnu skrb kojim se imenuje skrbnikom, važeća identifikacijska isprava, kopija prijave o mjestu prebivališta (CIPS).
Za maloljetno lice: izvod iz matične knjige rođenih ili kopiju važeće identifikacijske isprave, CIPS prijavnica za maloljetno lice.

Može li se otvoriti račun nerezidentnom pravnom licu?

Nerezident pravno lice može otvoriti račun u ZiraatBank BH d.d. Zahtjev za otvaranje računa i spisak potrebne dokumentacije možete pronaći na donjem linku: https://www.ziraatbank.ba/bs/current-accounts653 Za dodatne informacije obratite se u najbližu poslovnicu ZiraatBank BH d.d

Kako je moguće otvoriti devizni račun, za osobe koje se ne nalaze u Bosni i Hercegovini?

Poslovni odnos između Banke i klijenta može se uspostaviti tek nakon što se utvrdi identitet klijenta i pribavi odgovarajuća dokumentacija. Da bi fizičko lice/lice otvorilo račun, potrebno je da bude fizičko prisutno u Banci.

Koji su dokumenti i uslovi potrebni pravnim licima za otvaranje računa?

Zahtjev za otvaranje računa i spisak potrebnih dokumenata možete pronaći na ovom linku: https://www.ziraatbank.ba/bs/current-accounts653 Za dodatne informacije obratite se najbližoj poslovnici ZiraatBank BH d.d.

Koja je procedura zatvaranja oročenog depozita za fizička lica??

Oročeni depozit možete zatvoriti kontaktiranjem naših filijala na kraju dospijeća i prebaciti ga na tekući račun ili obnoviti rok dospijeća.

Koja je procedura zatvaranja računa za pravna lica?

Za zatvaranje računa pravnog lica potrebno je dostaviti zahtjev za zatvaranje računa, izmiriti eventualne neizmirene dospjele obaveze prema Banci te podnijeti nalog za prenos sredstva na drugu banku. Ukoliko klijent zatvara Glavni račun, dužan je donijeti i dokaz o otvorenom Glavnom računu kod druge poslovne banke.

Mogu li provjeriti stanje na računu/kartici/kreditu putem telefona, e-pošte ili društvenih mreža?

Kako bismo zaštitili sigurnost vaših ličnih podataka, ne možemo vam odobriti pristup vašem računu/kartici/kreditnom stanju putem relevantnih kanala. Svoje podatke možete saznati na siguran i brz način koristeći naše mobilno bankarstvo.

Mogu li ovlasitit drugu osobu da koristi moj račun?

Na osnovu punomoći koju daje klijent, moguće je ovlastiti treća lica za obavljanje svih ili određenih transakcija u vezi sa korištenjem računa, pod uslovom da je obim punomoći definisan ugovorom. Punomoć mora biti ovjerena od strane ovlaštenih institucija (opština, notar). Punomoć se ne može prenositi na treća lica. Za više detalja kontaktirajte naše poslovnice.

Želim ranije zatvoriti svoj račun oročene štednje. Šta je potrebno da uradim?

U zavisnosti od vašeg ugovora, uslovi za prijevremeni raskid ugovora o oročenoj štednji navedeni su u svakom ugovoru o oročenoj štednji. Za više informacija o raskidu ugovora posjetite našu najbližu poslovnicu.

Da li je štednja u Ziraat Bank BH d.d. sigurna?

Depoziti položeni u Ziraat Bank BH d.d. osigurani su kod Agencije za osiguranje depozita Bosne i Hercegovine. Trenutno najveći iznos osiguranog depozita zajedno s obračunatom kamatom, koji isplaćuje Agencija za osiguranje depozita Bosne i Hercegovine, po deponentu po banci, iznosi prikladni depozit umanjen za zakonski ili ugovorni dug deponenta prema banci najviše do 50.000 konvertibilnih maraka.

Ukoliko niste pronašli rješenje na našoj web stranici, možete nas kontaktirati.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?
Možete nas kontaktirati.