Platnih Sistema

Šta trebam učiniti da bih se prijavio za kreditnu karticu?

Možete jednostavno podnijeti zahtjev za kreditnu karticu tako što ćete svoje mjesečne prihode prebaciti u Ziraat banku uz odobreni obrazac za prijavu, fotokopiju lične karte i CIPS prijavu. Za detaljnije informacije kontaktirajte našu najbližu poslovnicu.

Bankomat je zadržao moj novac/karticu dok sam obavljao transakciju na bankomatu. Kako mogu vratiti svoj novac/karticu?

Ako ne dobijete svoju karticu/novac u navedenom roku nakon izvršene transakcije na bankomatu, ili ako bankomat zadrži vašu karticu/novac, morate se obratiti našoj najbližoj poslovnici za pružanje svih potrebnih informacija.

Ne sjećam se lozinke svoje kartice, šta da radim?

Ukoliko zaboravite lozinku svoje kartice, morate se obratiti najbližoj poslovnici ZiraatBank BH dd.

Da li je moguće promijeniti PIN kod na kartici?

Šifru svoje kartice možete promijeniti u poslovnicama i na bankomatima ZiraatBank BH dd.

Kako da odaberem da li ću kupovati kreditnom karticom ili debitnom karticom?

U transakcijama na bankomatu i na POS-u pojavit će se poseban meni na kojem lako možete odabrati sa kojom funkcijom kartice želite izvršiti transakciju. Zbog toga ne zaboravite ovlaštenom licu prodajnog mjesta naglasiti svoj izbor u trenutku plaćanja.

Dok sam pokušavao da obavim kupovinu debitnom karticom, slučajno sam to uradio svojom kreditnom karticom. Sta da radim?

U slučaju da je vaša kreditna kartica slučajno naplaćena umjesto debitne kartice, možete izvršiti prenos sredstava na Vašu kreditnu karticu koristeći naše mobilno bankarstvo.

Šta je beskontaktno plaćanje?

Platne kartice koje izdaje ZiraatBank BH dd omogućavaju beskontaktno plaćanje na POS uređajima bez obaveze unosa PIN-a do 60,00 KM. U slučaju kada se beskontaktno plaćanje vrši Bankkart karticom, transakcija će biti realizovana sa kreditne strane Bankkart kartice.

Koje su dodatne sigurnosne preporuke za korištenje kartice putem interneta?

1. Kada vršite online plaćanje, provjerite postoje li simboli https i lokota u polju za adresu web stranice online trgovca. Ove stavke su garancija sigurne enkripcije u razmjeni podataka;
2. Ne dijelite osjetljive informacije o karticama na internetu i društvenim mrežama;
3. Ne koristite javne računare i otvorene mreže prilikom plaćanja putem interneta,
4. Ne dijelite svoj PIN i CVC2/CVV kod (trocifreni broj na poleđini kartice) s drugima;
5. Koristite opciju dvofaktorske autentifikacije (kao dodatni nivo sigurnosti, unesite dodatni OTP kod koji će banka poslati SMS porukom nakon unosa podataka o plaćanju na sigurnoj stranici plaćanja);
6. Plaćajte samo kod provjerenih trgovaca koji u svojoj online trgovini prikazuju simbole Mastercard SecureCode i Mastercard Identity Check (ovim se garantuje da su vaši podaci šifrirani i da se ne dijele ni sa kim, čak ni s trgovcem)
7. Koristite jake kodove kada kreirate račune kod trgovaca,
8. Prije kupovine pročitajte recenzije i iskustva prethodnih korisnika kao putokaz za zadovoljstvo u saradnji sa određenim prodavcem;
9. Ako planirate kupiti veću vrijednost, razgovarajte sa našom bankom o dnevnom limitu i iznosima limita po transakciji koji mogu uzrokovati neodobravanje vaše transakcije.
10. Za svoju online kupovinu, radije kupujte sigurnije koristeći našu virtuelnu kreditnu karticu koju možete kreirati putem mobilnih i E-Bank aplikacija naše Banke.

Kako prijaviti izgubljenu ili ukradenu karticu?

U slučaju gubitka ili krađe kartice, odmah je potrebno kontaktirati brojeve za blokadu kartica koji su dostupni 24/7: +387 33 252 243/+387 33 252 244

 

Na koji način mogu aktivirati karticu za internet plaćanja?

Aktivaciju kartice za internet plaćanja moguće je izvršiti putem mobilne aplikacije ili posjetom najbliže poslovnice ZiraatBank BH dd. Uputstvo za aktivaciju usluge internet plaćanja putem mobilne aplikacije nalazi se na linku: 

https://www.ziraatbank.ba/Documents/Category/ZFG_BOSNA_korisnicko-uputstvo-za-mobilno-bankarstvopdf_879.pdf

 

Da li kreditnom karticom mogu vršiti kupovinu na rate?

Uz našu kreditnu karticu imate mogućnost plaćanja na rate bez kamate i provizije na prodajnim mjestima sa kojima naša Banka ima ugovor. Spisak prodajnih mesta na kojima možete platiti na rate možete pronaći na linku ispod: https://www.ziraatbank.ba/Documents/Category/ZFG_BOSNA_bonus-i-rate-072022-pdf_371.pdf

Da li vaša banka nudi Mastercard ili VISA kartice?

ZiraatBank BH dd ima ugovor sa Mastercard brendom i možete iskoristiti sve prednosti i mogućnosti koje će vam Mastercard ponuditi.

Da li se naplaćuje naknada za podizanje novca sa bankomata u inostranstvu karticama ZiraatBank? (BiH i inostranstvo)

Za detaljnije informacije možete pogledati naš Tarifnik usluga na linku ispod ili se obratiti najbližoj filijali naše banke. https://www.ziraatbank.ba/bs/tarifnik-usluga

Želio bih dobiti informacije o naknadama po kreditnim karticama.

Za detaljnije informacije možete pogledati naš Tarifnik usluga na linku ispod ili se obratiti najbližoj filijali naše banke. https://www.ziraatbank.ba/bs/tarifnik-usluga

Šta trebam učiniti da apliciram za POS?

Da biste koristili POS uslugu naše banke, potrebno je da imate otvoren transakcijski račun u našoj banci. Za aplikaciju za otvaranje računa i aplikaciju za POS terminal možete se obratiti najbližoj poslovnici ZiraatBank BH d.d.

Ukoliko niste pronašli rješenje na našoj web stranici, možete nas kontaktirati.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?
Možete nas kontaktirati.