Obavijest za klijente sa statusom "nerezidenti"

Poštovani klijenti,

u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima te internim aktima ZiraatBank BH dd, obavještavamo vas da je neophodna obnova statusne dokumentacije, jednom godišnje, najkasnije do 31.03. tekuće godine.

Navedena dokumentacija obuhvata:

  • Izvod iz upisa u registar domicilne države,
  • Rješenje nadležnog ministarstva,
  • Ispravno popunjen karton deponovanih potpisa,
  • Zahtjev/i za prijavu/odjavu prebivališta/boravišta I promjenu adrese stana na obrascu PBA-1,
  • Poreska uvjerenja (ako je mijenjano sjedište pravnog lica),
  • Identifikacioni dokument (pasoš)  I Odobrenje za boravak nerezidenta – fizičkog lica, u slučaju isteka roka važenja prethodno dostavljenog dokumenta,
  • Posljednji godišnji finansijski izvještaj i izvještaj nezavisnog revizora o poslovanju u matičnoj zemlji ili u zemlji u kojoj se obavlja registrovana djelatnost,
  • Ostala dokumentacija na zahtjev Banke.

Nadamo se da ćete, na obostrano zadovoljstvo, na vrijeme izvršiti navedenu obavezu, obzirom da je Banka u suprotnom dužna postupiti u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu otvaranja, vođenja i zatvaranja računa nerezidenata u banci, odnosno informisati  Federalno ministarstvo finansija - Devizni odjel Finansijske policije, te blokirati korištenje sredstava na računu kao i nove prilive.