Poštovani klijenti,
u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima te internim aktima ZiraatBank BH dd, obavještavamo vas da je neophodna obnova statusne dokumentacije, jednom godišnje, najkasnije do 31.03. tekuće godine.
Navedena dokumentacija obuhvata:
- Izvod iz upisa u registar domicilne države
- Rješenje nadležnog ministarstva
- Ispravno popunjen karton deponovanih potpisa
- Zahtjev/i za prijavu/odjavu prebivališta/boravišta I promjenu adrese stana na obrascu PBA-1
- Poreska uvjerenja (ako je mijenjano sjedište pravnog lica)
- Identifikacioni dokument (pasoš) I Odobrenje za boravak nerezidenta – fizičkog lica, u slučaju isteka roka važenja prethodno dostavljenog dokumenta
- Ostala dokumentacija na zahtjev Banke
Nadamo se da ćete, na obostrano zadovoljstvo, na vrijeme izvršiti navedenu obavezu, obzirom da je Banka u suprotnom dužna postupiti u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu otvaranja, vođenja i zatvaranja računa nerezidenata u banci,
odnosno informisati Federalno ministarstvo finansija - Devizni odjel Finansijske policije, te blokirati korištenje sredstava na računu kao i nove prilive.